Tahniah adeq!!

Walaupun yang pasti dorang xkan bace entry aku ni .... aku tetap nak kasitahu congrates kat adeq2 dorm aku yg dapat result ari ni ... x kiralah adeq dorm @ korunk f3 congrates .... semesti adeq dorm A101 diana n wani ,,, diana yg semetinya best student tuh 9A'S sememangnya milik diana lah ... cayalah ....

Dan x lupew tok adik wani mesti terkejutkan dapat 6A's hahahah ...x payah terkejut da memang wani boleh .... hahahha ..... \


Once again congrates ye adik2

x ketinggalan my special cousin twins (tol ker?) oklah ... hahaha ... tahniah adik mek (panggilan aku kat dye) dpat 6A.... huhuhu ... n adek awang dpt 2A ... xpe ade lagi usaha untuk akan datang .... yg oenting next time buat yang terbaik k ... =)



aku pulak yg terlebih excited ...huwahuwahuwa


daaa

3 comments:

  1. wah,nama kite samalah anis..hehe..anis pulak umur berapa ni?

    ReplyDelete
  2. heheheh.... anis ni tahun depan upper six da.... tua dahh .... kihkihkih

    ReplyDelete
  3. Hai, Snow Yuki yang tak putih melepak da datang melawat! Yuhu, ok, bye.

    ReplyDelete

Hai ALL....xkan bace je kot komenlah satu pun jadilah......hehehehe......mesti bosan kan???=)