Novel3 ... huhuhu

''nak novel ni leh x '' kata2 budax nebeng mintax tolong umi belikan novel tuk dia ... ahaks sukenye aku =='

novel ape aku nak sgt ni ... sebenarnya sampai kedai buku memang tempatt ni aku cari dulu (jahat x) .. tempat novel2 ditempatkan khas untuk pelanggan yg gilew novel ... (akulahtuh) =='' ... so sampai je aku .. aku akan tarik novel latest ...hik3 .... aku tgok cover menarik aku tarik n bace sinopsis ... 


masew tuh aku bace sinopsis tiga novel ... ketiga2 aku nak (tamak an) urhmm ... so aku tanyalah umi2 nak dua leh x?? umi aku geleng n then said ''satu jer''....Alamak ... satu jer ... =(



Satu pon xpelah asalkan boleh jgak dari xder ... so aku buang satu n then antara dua novel tuh aku bace lah sinopsis belkang dua tiga kali n then aku pilihlah yg ni ... 


 bace sinopsis : best
mood : lom habis bacew =(
hahahaha ... lom abis ag bace tapi best2 ..... syabas buat penulis (alah mcm penulis tuh bace kan ) hik3



lam kalut nak beli tuh my sister pon suggest novel tuh best ke tak ... aku pon berebut nak yg atas tu jugak ,, so kakak aku pon yg ade duit tuh kate nak beli jugak novel yg dye pegang coz best jugak bace sinopsis belakang ... so aku kasi dua tiga ringgit yg aku ade n then dye pon beli jugak ....huhuhuhu ...sukanye .... malam tuh terus balut novel (suh balut buku teks malas glew )ape punyer perngai ntah ...kah3 ... novel yg akak aku nak tuh 
yg ni novel jcc
mood : epi glew sebab novel ni da abis bace n best 
novel ni comedy n horror but romantic

sukew2 ... x saba rasenye nak abiskan sebelum buka skul ni ....



klah tulis sampai sini dulu ade pape yg nak dikongsikan lagi anis akan tulis lagi ...muahahahah 



p/s : duit baucar rm 200 arap2 leh lah uat beli novel ... kalau x ... redha jelah.... =) 

No comments:

Post a Comment

Hai ALL....xkan bace je kot komenlah satu pun jadilah......hehehehe......mesti bosan kan???=)