Terima Kasih Kawan

Korunk nak tahu x kenape anis geram sesangat ni ..... (rase nak tukar jadi incredible hulk) rasenyer .......


Kenape geram ???

Sape x geram kalu kawan kter tuh dye remove kiter dari fwens dorang kan (facebook) okey bese lam facebooklah ni.....geram sesangat ..... gini nak ctew ..............




Fwens yg  remove aku from list dorang ni sumenyer anak2 cg lagipon dyorang anak kepada kawan umi (umi aku cg jugak budak sombong)  urhm well sume cantik2 ...... cantik ker ??? okai no komenlah about that ............. pastu salah seorang dari sekawan baik ni aku buka tapi dye still fwen aku lah tak remove aku pastu aku try lah buka yg bestfwen dye yg aku penah add tuhh aku buka tuh ade add as fren yg kebiasaan akan ade pada orang yg nak add dyela than aku terus perasan yg dye remove aku .....




Budak2 ni sengaja remove aku ker tapi kalu dye sorang jer xpelah ... ni tidak ... sebahagian drpd best fren tuh remove aku....sape x perasan kan ?? aku dah agak dorang xnak kawan ngan aku maybe aku x setanding ngan dorang kan .... so tindakan aku aku block dorang ......... aku pikir2 semula xkan facebook aku ade masalah ......kalu facebook aku yg ter ''remove'' dorang x logik sebab kemungkinan kawan2 baik aku pun ter remove (ingat korunk je ker ade bestfriend idiot ) 






Ingat ckit yer korunk ..... kalau aku x ade kawan macam korunk pon x rugilah..... dan kena tahu kawan yang menerima aku seadanya adalah kawan baik aku ........ korunk jgn ingat kecantikan adelah segala-galanya ......walaupun aku hodoh, kolot sekalipun tapi aku tetap aku ......Allah S.W.T , parents n kawan2 aku aje yg tahu aku siapa ........ korunk yg terlalu memilih kawan ni ingat bestfren korunk yg cantik sgt tuh leh tolong korunk ker suatu hari nanti .........aku pon tak tahu ........



EEEEEEEEEEEEE gerammmmmnyerr orang macam ni ... =( sabar jelah ...







Kekawan aku yg baik - baik time kasih bebanyak coz layan aku dengan baik tanpa memilih kecantikan 


LOVE YOU ALLZ <3 MISS YOU

No comments:

Post a Comment

Hai ALL....xkan bace je kot komenlah satu pun jadilah......hehehehe......mesti bosan kan???=)