Get Married 3 .......

Cubit cubitan ooo cubit cubitan ............. hhahahahaa ...... ni lagu get married 3 ost lol nirina zubir version best n funny aku dengar ..... ctew ni kan sejak masuk iklan lam astro nak tgok sesangat so hari ni aku dpat tgok lah jugak 


emang best ...lawak glew nirina zubir ade penyakit the baby blues ... aku suka part dye bagi nama anak2 dye.... anak dye yg pertama dye bagi nama penerbit facebook apetah name dye lupe lol ....nama anak kedua dye bagi oprah winfrey yg ketiga tuh x tau .... korunk nak tahu kenape dye bagi name anak dye macm tuh korunk tgok lah sendiri ... aku ni x pandai nak terangkan camner ...tapi best lah cteww ni ...ti aku masukkkn cter tuh n then korunk tunggulah berjam-jam tgok cter ni k ...... bye 







cerite ni full version korunk tgoklah erk kalau da tau internet da macam pigsnail tuh pandai2 korunk lah cari sendiri ...... tapi tgok cni lagi senang ... =) .... klah stop first ... just i want to write about that only ..... Salam 





p/s : nanti aku nak masukkan story nirina zubir lam purple love sebab aku tak tgok lagi .... mesti best kan3 ....
       =)

No comments:

Post a Comment

Hai ALL....xkan bace je kot komenlah satu pun jadilah......hehehehe......mesti bosan kan???=)