Bulan Ramadhan akan berlalu...~~

Urhm okey da lame kan Anieys a.k.a ~_^ IK.....ni x update blog ni kos busy lah xder mase.....sejak duk ostel ni minat untuk mengarang tu daa xder...kenape camtu.....entah blank jer otak ni semenjak duk ostel ni....entahlah kenape.....kenpa erkk...masuk asap banyak sangat kot....hahahahahha

K nak story about first day bersahur kat asrama n first time bersahur without family.....first day bersemangat n sedihlah jugak coz biler kite bangun nak sahur bukan mom yg kejutkan tapi siren yg mcm 'bomba' tu kejutkan...... terkejut kering aku.....hahahahaha...apelah...tapi next week after that......kekadang sahur n kekadang x.....apelah aku ni......(lazy gurl).......sampaikan abang tukang2 bagi makanan tu pon perasan muka aku yg jarang pergi sahur......huhuhu...jgn marahh yeer......hihihi......memang muke aku yg dah dicopnyer....kwang3.....

n korang nak tahu x bile time nak berbuka.......aku n frens akan naik darah ckitlah coz berebut tempat almaklumlah budak ramai n meja nyer x cukup ade orang berbuka kat luar dengan cuaca yg kekadang hujan kadang x......naseb baek aku duk lam dewan makan x susah sangat kan...urhm btw....aku rase bersyukur kerane aku dapat berbuka pose sedangkan negare orang yg susah mendapat makana tu pon xder makanan kan....urhmm okklah..

Time balik okey enjooyyylahh boleh balikk kan every week budak2 x exam penting ni......hahahaha budak2 yg xam penting tuh cekalkan hati n bersabarlah.......hax3(ketawe jahat kali kale)......kih3....cyan korunk...

okey.....pengalaman ni xkan aku lupe kan sebab ade lake pahit manisnyer....yg pahit aku akan buang dan yg manis aku kan telan bulat2.......hihihi.....ILY~~IK

No comments:

Post a Comment

Hai ALL....xkan bace je kot komenlah satu pun jadilah......hehehehe......mesti bosan kan???=)