Update lagi!!~~

Akibat dah lame x mengupdate blog ni...nak update lah....gini meh sini nak cter...mehlah....hihihi....
Gini aku suke kat someone lam kelas aku...tapi aku takut nak luahkan perasaan sebab aku takut...aku x berani coz kekurangan yg aku ade...kalulah aku lelaki bolehlah aku luahkan untuk sesiape aje yg aku suker... aku harap dye tahu hati aku ni yg sedia terbuka untuk dia.....wahai IK yg selalu dalam minda ku......walaupun kau belom tahu aku harap hati mu terbuka untuk perempuan seperti aku...urhm camner yer....susah gak lau ade yg orang cam aku kan.....suka lam diam.....hahahah hanya aku pendamkan sorang2...x syoklah.......






okeylah sampai disini sahaja luahan hati aku yg dalam kesedihan mengingatkan dia

No comments:

Post a Comment

Hai ALL....xkan bace je kot komenlah satu pun jadilah......hehehehe......mesti bosan kan???=)