I really Want It!!!

Ape yang aku nak sangat ni???
Biasalah seseorang tu mesti ade keperluan dan kehendak kan??
Tapi kan ape yang aku nak ni kan memang mahal2 lah....masih susahlah untuk aku capai sekarang ni sebab ape???sebab masih student....tapi aku ingin jugak mintak ngn ayah n mak aku tapi aku tahu dorang pon x mampu sebab bukan aku sorang jer lainlah kalu aku ni anak tunggal kan...:)


Ape yang Aku Nak NI?????




okey aku tunjukkan






 Cantik x????i like yg small2.....sesuai untuk yang single mingle


 ni pon smart kan????Shukewwwwww


 hehehehe....kemaruk sangat dah niii


 Myvi pon salah satu kereta yg anis shukew jugak


 Pink Colour...Lovee Ittt!!!


 Iphone 5....cewaaahhhh.....


 ni yg belakang comeikannn???(@_@)


Sukew Sangat touch screen....woohooo


Okaylah....dah tunjuk ape yg aku suke kannn......hahahah sape yg nak derma2 tuh bagi lahh.......hahhahahaaku harap aku dpt lunaskan impian aku ni dalam mase lebih kurang 5 tahun mulai sekaranggg......STARTTT!!!!!!!!!!!!!!GOOOOO!!!!!!!FIGHTINGGG!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Hai ALL....xkan bace je kot komenlah satu pun jadilah......hehehehe......mesti bosan kan???=)