Sakitnyeerrr!~~~

Bile yg lain x ade barulah nak kan kiter......apelahh kawan kalu mcm nii....sgt menyedihkan.........Aku tahulah aku ni sape kat mate dorang...aku ni x cantik mcm dorang....
Sangat memilih betullah.....orang tgok pada fizikal kew dari segi berkawan...aku rase skang ni aku masih lagi bleh dikatakan x penah mengkhianati kawan aku sendiri......sedih sangat2........Apelah nasb aku ni...........sakitnyer ati aku bile jadi mcm nii....why this happen to me??

Memang Sakit kan??

Apew yanng korang akan rase bile dah jadi mcm ni??? ade kawan tuh yg akan lupakan kiter biler dye ade orang laen???


Ape nak jadlah ni.........mungkin ke dye dah lupekan aku....???


What do you think about this???
Berape kali nak tanyalah....hahahahha
Just wanna to say so sadd when they make like this to me......






Luahan Hati Seorang Yang Dalam Kesedihan.....:(

No comments:

Post a Comment

Hai ALL....xkan bace je kot komenlah satu pun jadilah......hehehehe......mesti bosan kan???=)