Novel favourite aku!!~~

Heeehheee....pade tarikh 26-30 may 2011......TTC telah mengadekan satu pesta buku.....so apalagi...terjahlah!!!!~~~.....hoi2!!nak bgthuu banyak novel woooo tapi nasib baik aku g jalan2 luuu.....kalu x jalan2 luu x jumpalah novel SITI ROSMIZAH akuuuu......heheheehe.....bile jumpa tu ingat nak beli pastu kan anis n mak i ni tengok lah hargenyer..... fuyooooo RM32.90.......fuhhhh!!!
nak beli ke xnak nak beli ke taknak...pastu my mom pon lari duluuu.....hhehehehe......ape lagi mulalah aksiku merajuk derrrr......~~~pastu masuklah kat tempat orang jual barangan dari kilang tuuuhh.....aku senyap jerrr merajuk konon...XD....tapi merajukku berhasilll bila my sis ajak aku g kat novel tuh sekali ag.......heheheheh nak buat ape???beli novel tulahhh.....
Shukeeewww sangat...gediiwwkkkzzz!!!~~~So aku nak tunjuk ckit novel karya penulis SITI ROSMIZAH ni!!!~~~








memang aku ni giler novel lahh......semua empat2 ni aku adee...hhuuhu suke2
 

No comments:

Post a Comment

Hai ALL....xkan bace je kot komenlah satu pun jadilah......hehehehe......mesti bosan kan???=)