nora o nora!!

Bila dah sekolah kat DG ni.....anis kenalah bangun lebih awal dari biase.....so ari ni dengan tidak sengaja aku terbangun kul 6.20.....(xleh pikir ape dah).....terus bangun n kejutkan umi...apalagi terkejuttlah umi coz umi dah set dah jam lam kol 5 n then dye teroff kan pulopp....(maklumlah letihh sangat)...so anis pon cancelllah g skul coz xnak jadi kelam kabut n sememangnyer x sempat punyerr.....n then mase my umi tuh mandi anis pon curi phone umi untuk call NUR ASIYAH tapi dye tak angkat so i calllah Alya kawan anis yg dekat umah ye ngan asiyah nii.....pastu cakap2 rase sedihlah pulak........sememangnyer saye ni seorang yang manja n cengeng n mudah menangis so i pon cry lahh..berjujuran air mate ku nasib baik orang laen cbuk sane sini kalu x dorang mesti ketawekan aku....






mcm nilah air mate aku.....


sebab ape ni terjadi???


sebab semalam sebelum tidur (rutin harian semase skul) semestinyer aku akan set jam sbetul2nyer....so ari ni dengan tidak disangke aku terbangun n terus cari phone aku tapi x jupe tapi bile aku tolak adik aku (adek aku ni nora name nyer yg tidor same ngan aku dan sememangnyer buas orangnyer semase tidor)  aku terkejut coz phone aku ade bawah dye n then aku tengok jam dah kul 6.18 nasib baik tak pengsan tau......terus aku g kejut my mom.......n mcm yg dah aku cerita kat ataslah aku cancellah nak g skul........tau tak ape yg aku rase??? 



mcm nilah yg aku rase marah sangat
geramnyerrr!!!!nak g skul tapi x pelahh mungkin nasib aku xleh jupe nur asiyah ari ni..... so sorry coz x dapat jupe you!!!love you always friends......

   
saranghae chinggu...bogoshippo..!!~~
sampai sini je yg aku mampu tulis ari ni coz terlalu geram ngan adek aku ni...grrrr!!....
 

No comments:

Post a Comment

Hai ALL....xkan bace je kot komenlah satu pun jadilah......hehehehe......mesti bosan kan???=)